Vikt

Jahapp...dag 1!
Förut bestämde jag att 2 veckor innan bröllopet ska jag köra på pulverdiet för att rasa i vikt till bröllopet. Men igår kände jag bara att jag inte orkar längre. Jag vill gå ner NU! Så jag bestämde mig för att köra 10 dagar pulver sen 4 dagar nyttig (!) mat och sen 10 dagar pulver igen! Vi får väl se hur det går. :)

Men som sagt var det första dagen idag, och fan va äckligt det var! Det hade jättestark smak och var inte alls okej. -.- Men får späda ut det mer nästa gång jag ska dricka det. Jag måste ju ändå dricka det 5 gånger per dag! Så något måste jag komma på annars kommer jag bli knäpp! Än så länge är jag inte sugen på annan mat iaf, det är ju iaf något!

Vägde och mätte mig idag! Uppdaterar efter 2 dagar om det hänt något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0