...

Det är fruktansvärt lätt att ta människor förgivet. Det hemska är, att de är inte förens efter man har förlorat dom som man insåg vad det var man hade och hur mkt förgivet man tog det. Men jag tror att det är svårt att inte ta människor förgivet, dom finns ju alltid där! Därför tror jag att det är bra att saker händer och förändras. För då har man en chans att inse vad det är man har innan man har förlorat det.

Jag har sjukt ont i ryggen, och jag skojjar inte. Det gör ONT! Jag sträckte mig i ryggen eller nått igår när jag böjde mig lite konstigt (så som jag alltid brukar göra när jag lägger ner mina kläder i byrån, men ska tydligen sluta med de för de är inge bra -.-). Så nu får jag inte sitta har jag fått order av Chrille och hans sjuksköterska till mamma. Så lika bra att göra som dom säger ^^ Men ajsing va ont de gör! :/ Men som tur är har de släppt lite, gjorde mer ont för ett tag sen. När jag gick upp för att ta min andra alvedon gjorde det tom ont att stå upp. Inte bra! Hoppas det går över snart! Men nog om det.

Skolan är i fullrulle och jag kämpar på, bättre än någonsin! Det är faktiskt en del tack vare att Chrille tjatar på mig att göra läxan så jag blir av med den. Då inser jag mer att det faktiskt är skönare att ha den gjord så man slipper tänka på den. Var också in och tittade på mina betyg idag genom en sak som mamma hjälpte mig fixa idag. Då blev jag fan mer pepp! Jag har ju faktiskt fler vg än g. Och det trodde jag inte! Så nu ska vi kämpa vidare i den riktningen, mot vg och vidare! 8-) Haha (okej patetiskt jag skrattade åt mig egna skämt -.-).

På fredag nästa vecka blir de utgång. Var inte alls inställd på de men Emelie sa i skolan idag att det skulle bli rocktema så sure vi kör på de då! ;D Får se om jag orkar slösa pengar på mer alkohol eller om jag kör på de jag har. ^^

Nej orka inte skriva mer nu, jobbigt att ligga och skriva -.-

såatteh..

herregud -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0