...

Jag är trött på falska människor. Jag är trött på att allt är ett spel. Vart tog de äkta vägen? Vart tog...ja vart tog allt vägen? Men de är bara att hänga med i spelet och fejka. För nu för tiden verkar de mesta vara fejk. Jag är iaf glad att vissa saker i mitt liv är äkta!

Har egentligen inte så mkt att skriva. De har visserligen hänt en hel del på en månad, men inget som jag orkar skriva om.

Kommer förmodligen uppdatera oftade om några veckor. Men de får tiden utvisa ^^

Jag älskar dig Christian, jättemkt<3 Det är verkligen hårt att vara ifrån dig :( Men snart slutar jag skolan, så vi får se vad vi tar vägen då men tsm ska vi iaf vara :) <3

Kommentarer
Postat av: Chrille

falska människor är det värsta som finns :/



ja varje dag, varje timme, varje minut utan dig suger! :( <3 jag älskar dig mest av allt, du är det bästa som hänt mig <3

inte långt kvar till studenten nu! :D och ja vet inte riktigt vart vi hamnar ^^ men tillsammas ska vi iaf vara :)<3

2010-01-11 @ 01:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0