Om änglar

Fattar inte hur du kan lyckas varje gång. Idiot!


Idag har varit en riktig emodag. Vet inte varför, antar att de är för jag inte riktigt klarar att vara själv utan vill bara vara med älsk. :/ 24 långa dagar utan honom :/ Men förhoppningsvis går dom fort!

Körkortet närmar sig med stormsteg och jag börjar redan blir nervös, hur ska detta sluta? Men teorin på körskolan gick bra idag iaf, så bara hoppas på de bästa!

Vet egentligen inte varför jag började skriva. Jag hade nått vettigt att skriva men de försvann. Skit samma^^

Jag älskar dig Christian <3
Min ängel på jorden<3

Kommentarer
Postat av: Chrille

Jag vill vara med dig med älsk :/<3 och nu är det bara 6 dagar inte 24, så skönt! <3<3

du kommer klara körkortet fint, du är bäst :)<3



*Älskar dig<3*

2009-10-01 @ 23:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0