yey

Åh idag har jag varit så duktig! Gamla vanliga Bella var i skolan idag, vet inte riktigt vart hon har varit men nu är hon tillbaka och det känns underbart! Hoppas hon inte försvinner igen på länge! :)

Projektmöte idag med Anita, vet inte riktigt vad jag tyckte om det. Jag känner att jag inte riktigt orkar bry mig längre. Jag är med och de får fan bli som de blir. Jag tänker iaf inte gulligulla men behöver väl inte va elak direkt. Aja de får lösa sig helt enkelt.

På lördag kommer Chrille :) Längtar <3

Kommentarer
Postat av: Johannah

Du får bita ihop och vara neutral och inte käfta, då kommer det nog funkar I guess (: Men vi 4 får ju i alla fall åka med till Lettland om det blir någonting av det och dom får stanna hemma ^^

2009-10-14 @ 20:54:39
URL: http://joseeneriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0