love

Who doesn't look for someone to hold
Who knows how to love you without being told

Min nya favorit låt, jag tänkte på en sak en gång när jag lyssnade på den. När jag gjorde slut med Jonas så sa han flera gånger "men säg hur jag ska vara då. Jag är bara människa, jag kan ändra på mig (och så vidare)". Och så till min tanke, så ska det inte vara. Kärleken man visar ska komma ut helt naturligt och man ska inte behöva ändras för varandra "behov". Klart man måste ändra sig lite på vissa saker, men inte på hur man älskar varandra. Det ska inte vara jobbigt eller ansträngande att vara tsm med någon, det ska bara komma helt naturligt. Man kan älska varandra, men finns inte "det" så håller det aldrig i längden. Kärleken är blind sägs det och det tror jag helt på, både på gott och ont.

Kommentarer
Postat av: Chrille

jag tänkte direkt när jag hörde den låten att den passa så bra, för jag har verkligen hittat min soulmate <3 och det är du <3

2009-10-28 @ 16:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0