...

Ärligt så är jag förbannat trött på tjatet om att jag knappt va singel efter jag gjorde slut med Jonas. Men den största anledningen till varför jag gjorde slut med Jonas var för att jag ville träffa Chrille och se om de klickade lika bra i verkligenheten som genom datorn. Och det gjorde det. Finns de då någon anledninge till att vara singel och missa en underbart människa? Skulle ni gjort de? Jag vet att jag även bara var singel 2 mån efter Ckrigge. Men och? Vad spelar de för roll? Jag är inte rädd för att vara själv. Men vad finns de för anledning till att vara de när man hittar någon man vill vara tsm med? :S Är bara riktigt trött på tjatet nu. Hade detta hänt er hade ni garanterat gjort samma sak.
Detta är mitt liv och jag bestämmer över det. Passar de inte så kan ni dra, allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0