åh..

Jag längtar helt sjukt mkt till jul och nyår nu. Det ska bli så otroligt roligt att träffa hela familjen <3 Vet inte riktigt vad som händer på nyår nu. Vill festa med tjejerna men vill också vara med Chrille. Just nu lutar de faktiskt åt att vara med tjejerna, men vi får se. :) Supa ska jag iaf göra! Finns kanske en till anledning till varför jag längtar dit men de är ju en hemlis ;D Hihi

Inatt var bästa här <3 Hans pappa, Emanuel och Lasse hämtade möbler åt Emanuel hos deras farmor och farfar i Hallsta så Chrille stannade här :) Massa mys blev de <3<3

Nästa vecka på torsdag åker jag till honom igen och stannar nästan en hel vecka då de är lov veckan efter :) Helt sjukt att halva terminen redan gått! :O Bara 3/4 kvar kvar av gymnasiet. HELT SJUKT!

Ja just ja, på tisdag ska vi prova studentmössor! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0