<3

I'm only up when you're not down<3


Alltså finns det någon i världen som är lik dig som om den personen vore din tvilling så har jag hittat min. Jag har alltid tyckt att jag är så lik mina pojkvänner. Men tänker man på de så har vi nästan inte varit lika alls. Men kanske för att jag ville vara lik dom? Man sökte de som va lik en själv. Med Chrille behöver jag inte leta. Vi är lika på alla plan. Spelar ingen roll vad det är. Vi tycker och tänker precis lika hela tiden. Säger lika saker samtidigt och svarar på varandras frågor innan vi ens hunnit fråga frågan. Allt runt oss är bara helt sjukt men det är sjukt på ett bra sätt! :)

På torsdag ska jag till Timrå. Det ska verkligen bli jätteroligt att se hans vardag och hur han lever. :) Och träffa hans familj, nervöös! ^^ Åh va jag längtar <3 Har man körkort innan de kanske? Haha nej då xD Förlåt Chrille, va tvungen, du är så jävla nyfiken xD Men du har så felfelfel! ;) SÅDÅSÅ!

Byebye nu ska jag övertala Johanna att börja gymma med mig ;D Eller aha jag hade redan lyckats! ;) Hihi ;D

Kommentarer
Postat av: Johannah

hahah, vem fan kan INTE övertala mig egentligen?!! jag är så kass på att säga nej, fast nu ville jag ju börja gymma men ändå! xD

2009-10-02 @ 22:04:20
URL: http://joseeneriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0