Hmm

Jag har insett en sak ett tag nu. Jag saknar min familj. Jag saknar gemenskapen. Att alla bor under samma tak och alla äter middag tsm. Att...ja allt....Men jag kommer aldrig få tillbaka det, eller jo under jularna men det är ju inte permanent...tyvär.. Nästa gång det är så, så är det min "nya" familj som gör de, min egna lilla familj. Känns sorligt på nått sätt.. :/ Saknar verkligen att hela min famlj träffas! Men snart är de jul och då träffas vi allihopa iaf. Ska bli roligt! Och varför jag kanske inte är så vänlig mot dig ibland är nog för att jag... ärligt...är svartsjuk på dig. Jag vill också ha de som dig, bara kunna knalla över till mamma och pappa (eller i mitt fall snarare mamma eller pappa) och bara vara där. Slippa vara själv men samtidigt slippa vara med någon. Det jag saknar mest egentligen är nog kaoset. Att det händer saker hela tiden. Folk ska hit och dit och folk gör olika saker. Hmm...aja. Längtar iaf som sagt till julen och hoppas att den kommer snart. Måste bara inhandla alla julklapparna. Har typ ingen aning om vad jag ska köpa. Men får försöka hitta på nått!

Saknar alla Sandbergare/Sersare sjukt mkt! <3

Kommentarer
Postat av: Nillan

Men gummsan! Din familj är ju här. Alldeles alldeles intill. Du behöver ju bara säga bu så är alla där. Vi finns ju här för varandra men just nu på distans. Du borde ta tillvara på de som är nära dig. Mamma kommer ju i veckorna och jag vet att hon saknar dig också. Du borde vara med henne för hon vill bara med dig. Och så vet du ju att min dörr ALLTID är öppen för dig. Du behöver bara säga till! Älskar dig min lilla vrånga lillesyster! hihi! Puss

2009-11-05 @ 21:08:55
URL: http://nillasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0