<3

Jag har nå fånigt lyckorus idag, vet inte riktigt varför. Antar att det är för att jag ska till Ludvika imorgon och träffa Chrille som kommer dit <3 Ska bli underbart att träffas igen, saknar honom sjukt mkt <3

Var på stan och fikade med Bettan och Johanna idag, sen blev de en sväng på stan. Det var mys i de kalla höstvädret <3

Skolan och projektarbetet går framåt sakta men säkert :) Hoppas vi får in några julklappar!

Om ca 2 veckor är de första advent! :O Helt sjukt va fort de går! Och jag måste verkligen börja fundera på julklappar, men har iaf 2 klara tror jag ^^ 2/8 xD

Nej jag lär väl börja packa tills imorgon, vissa kan ju inte packa på 5 min som vissa andra ;)

Finns inga ord som kan beskriva min kärlek, de bara pirrar i hela kroppen och det gör ont i hela kroppen när du inte är nära mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0